Minggu, 01 Mei 2011

selamat hari pekerja untuk AKU dan KAWAN sekalian.

1 May 2011

tarikh ni memang bermakna sangat sangat bagi aku. even student lagi, tapi dikerah macam staff. so, selamat hari pekerja untuk aku dan kawan kawan sekalian.

hari ni memang betul betul berpanas, berpeluh, sakit kaki, dan yang paling sakit lagi, duit habis. :) agak habis la.. tapi adela sikit lagi tuu.. 

hari ni memang seronok gila. keluar dengan group 3.
untung ler ada jomheboh kat kuantan. lepas tu kami pergi East Coast Mall..

kami:




nampak gigi dan tak nampak gigi. dapat beza tak?
huhu


nazureen roomate saya. :)


ini jamila mat..


wif nur izyan hawa..


<3


 maaf.. xbrape nak jelas pic korang.. huhu


menyampah aku tengok pic ni..
sebab aku gemok dlm pic ni..haha
muka memang tak boleh bla lak kan..

mila..muka serius katanya.. 


dapat bergambar dengan artis tu dah cukup beruntung dah dengan berpeluh bagai. tapi memang tak boleh lupa la hari ni. berjalan kaki sampai ke east coast mall. percaya tak percaya la kan si Alia ni berjalan kaki panas panas terik. 


apa apa pun, korang memang terbaik la. kepada nazureen, jamila dan izyan hawa, sayang korang sangat. sama sama la kita kekalkan prestasi. huhu 


kepada roomate tersayang aku, thanx sebab jadi peneman shopping aku yang paling setia. takpa. next time kita beli kasut lagi ye. kita beli baju sama sama k. sekarang, awak simpan duit awak tu dulu k. untuk buat gigi katanya. huhu 


sekian dari saya, Alia :)


Alia yang si gedik. 





Tidak ada komentar:

Posting Komentar