Jumat, 13 Mei 2011

finally !



exam teori dah settle. ok. tinggal osce je esok. so jangan nak suka sangat la kan. ingat osce ni cikai cikai je ke. konon da expert bagai la kan buat prosedur. tapi bila nak buat depan orang jaga exam tu, terasa nak p.u la. nak b.o la. macam macam bagai. dan bila tak boleh buat, baik punya dapat telur ayam. ahha. ingat senang ke nak jadi mende ni ? 








ok. aku boleh balik lepas settle osce esok. tu pun lepas pujuk puan bagai nak gila. tak kisah la dapat balik satu hari je. yang penting aku nak balik. eh, faham tak perasaan aku yang dah sebulan lebih tak balik? faham tak? aku dah rindu dengan rumah. rindu mak. rindu nurul. rindu bibik? eeii.. kepada yang nak balik, tapi tak boleh balik. ok. jangan marah. ni la untungnya orang yang tak pernah dapat kerja daycare. ok. cukup. 








aku akan berusaha jalan kaki pergi terminal untuk beli tiket. kesian kan? takpe. kali ni aku rela. RELA ok even panas bagai.  aku tak nak fikir apa dah. yang aku fikir sekarang jalan nak balik rumah. haha. dahsyat la pulak aku rasa diri aku ni. ke terlebih manja sangat? ah. peduli apa aku. aku balik ok. dah dah. aku tak nak merepek bagai dah. ok.


.finish.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar