Selasa, 10 Mei 2011

panas!




lately cuaca memang panas gila. kelmarin. semalam. hari ni. memang berpeluh peluh la. mandi jangan cakap la. hari ni dah lima kali aku mandi. memang tak dinafikan. aku tak boleh tahan dengan cahaya matahari. aku memang takut bila nampak matahari terpacak atas kepala. 





aku memang tak boleh nak buat kerja lain kalau berpeluh peluh macam ni. nak study? lagi la tak boleh. aku memang tak selesa. bukan takde kipas. ade tapi macam takde. dapat beza tak? baik tak payah ada kipas kan. 



aku tido dalam kebasahan. dapat bayang tak macam mana bahangnya? ini baru panas dunia. belum lagi panas akhirat. nauzubillah.
bila panas macam ni aku aku rasa macam nak mengamuk je. macam jela. tapi takde la nak mengamuk kan. roomate aku tak habis habis suruh aku senyum. aku muka ketat je katanya. mana tak ketat. aku tension dengan exam lagi. panas lagi. aish
kan best kalau dapat ini time panas panas ni

:)


ini lagi..


alangkah  indah kalau aku kat johor time ni.. memang 24jam aku duduk depan aircond.. mak..adik nak balik!! huhu 

dan ini lagi..
betul betul menggugat..hurm




yang tak best. bila panas dan berpeluh. badan aku naik gatal gatal. aah. kulit aku memang terlalu sensitif pada matahari. sensitif pada peluh. habuk. seafood. dan makanan yang boleh membuatkan kegatalan kulit. tapi orang tak faham masalah aku. orang cakap aku kulit manja la. tekak manja la. ah. peduli la orang nak cakap apa. dia belum kena memang la cakap macam tu. dan aku perlukan rawatan dengan segera. ye. segera. tak tahan dah ni.
takut jadi macam ini..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar