Jumat, 20 Mei 2011

penangan ubat.

malam tadi baru aku rasa nikmatnya tido.. dah 3 minggu aku dapat penyakit insomnia.
smpai ada yang cakap better aku kena jumpea psychiatrist  la. ape la.. kadang kadang nak tergelak pun ada bila mintak pendapat orang ni.. sampai nak kena psyco bagai. haha kritikalnya la kes aku ni..aku siap call mak yang jauh jauh tu cakap pasal aku tak boleh tido.yelah, aku pun risau jugak sebab dah lama tak cukup tido. nanti kang dapat sakit lain kang lagi la susah..fikir punya fikir. haa!
aku teringat ubat ubat aku.

tablet prednisolone, hydroxyzin, loratadine, dan ketoconazole.

dengan berbesar hati dan penuh berharap, aku telan ubat ubat tu sume.
memang berhasil sangat. tak sedar bunyi alarm pagi tadi..huhu  Alhamdulillah..saat ni la yang aku nantikan setiap malam..maybe penangan exam week hari tu kot. yelah, mana taknye. aku tido lewat je tiap hari. sampai ada hari tu, aku tak tido langsung. malam malam aku hentam dua paket kopi pulak tu. mana tak mata aku ni celik 24jam. tu namanya mata aku ni bertindak ikut arahan. haha dan sampaikan aku tak bagi arahan pun dia celik jugak. haha 

bercakap pasal mata. mata aku ni dah mula rabun. nak tengok nama patient yang tampal kat wall pun aku dah tak nampak. nak kena pergi dekat dekat baru nampak. memang kena buat spect la ni ea ? ala.. sayangnya duit nak buat spect. tak nak. tak nak. mesti macam nenek nenek kan kalau muka aku pakai spect ? oh tidak. tapi kalau dah keturunan nenek, atok, ayah, mak, akak akak pakai spect, so aku pun tak terkecuali la kan ? redha jela alia. makan sayur banyak pun kalau dah tentu akan rabun, rabun jugak. ok. jangan cakap banyak.
kekalkan prestasi ye alia. itu sangat penting. :)

ok. aku tak suka nak membebel. tak suka cakap banyak.
( tapi kadang kadang aku yang over)
senyum alia.
senyum.

aku tamatkan bebelan aku dengan surah al asr.
sekian :)




    

Tidak ada komentar:

Posting Komentar