Selasa, 29 Maret 2011

rantaian dan untaian..

Hari ni aku off n tersangat la bosan tahap cipan. aku rindukan mereka yang jauh tu haa..cuti aku lambat lagi la gila.. aku last keje 5jun ni..lambat kan? ni kalau keluar pun kena balik kul 7..macam sekolah berasrama penuh bukan?hurm.. aku redha andai ni jalan takdir aku..hari ni aku terasa nak kenalkan kat kamu orang sape yayunk aku selama ni.. pakwe? tidak sama sekali..


Inilah yayunk saya <3 u la!
woot woot

Norhaya binti Said
ini yayunk yg banyak support aku..hari hari aku rindu dia..
rindu sangat sangat :(


Nazatusyima binti Abu Bakar
ini along aku.. dia sangat garang..macam singa betina..
tapi dia baik..kan along kan..huhu



Nazlee binti Abu Bakar
ini pulak angah aku(yg tudung kuning)..diela yang paling kurus antara yang lain..
dan dia jugak lagi cun dari kami..





Norashikin binti Abu Bakar
yang ini pulak uda aku..kite orang gelar die 'mak datin'..
sebab dia suka bergaya sakan..memang over dari aku..


 


Nurul Sofia binti Abu Bakar
haa..yang ini yayunk yang suke sangat cari pasal dengan aku..
kenapa yer??sebab kami antara yang muda dari yang atas tuu..huhu
(yg atas tu pun muda jugak.tapi kami lagi lebih la)huhu




Nor Alia binti Abu Bakar
budak yang comot ni aku ler..bongsu tak semestinye  manje ok..




Inilah Kami :)

inilah keluarga aku yang xbrape nak besar sangat..
tapi dah mampu wat bonda tersenyum.. :)
kami sayang bonda :)




even jauh di mata..tapi dekat sangat dalam hati aku ni..mereka adalah kekuatan dalam diri aku.. dan mereka jugak yang selalu tegur kesilapan aku..mereka jugak yang buat aku ketawa..dan mereka jugak yang membuatkan aku tak sabar nak balik kampung..mereka jugak tempat aku mengadu..tanpa mereka.. aku tak dapat membayangkan perasaan aku tanpa mereka..hurm
insyaAllah.. takkan ada ape yang berlaku..

eh alia..kenapa pulak nak jiwe jiwe ni.. come on la alia.. kau cuti hari ni.. patutnya kau hepy laa..
eeii tapi bosan la la gileee.... haha gila la macam ni..duduk bilik sorang sorang..memang gila.
baiklah..mcd sudah memanggil manggil aku..

sekian dari saya :)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar