Jumat, 11 Maret 2011

KIMIA by ALIA :)

aku memang minat gila lagu ni time lagu ni baru dipopularkan. bila da takde keje sangat sangat, aku dengan tak malunya merakam nyanyian dari suara asli aku sendiri. haha tak malu kan saya? saya memang gila gila otaknya. huhu yela, untuk menghilangkan rasa bosan yang teramat sangat.
inilah hasilnya. terimalah :)
KIMIA














Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama
Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia di antara kita








Chorus
Kau kucup pipiku
Kau bisikkan cintamu
Kau kata baby I love you
Kau cairkan hatiku






Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu





**jangan gelak jangan ketawa. kerana inilah saya :)
  yang memang suka sangat menyanyi..
  tidak kira di mana jua berada, alia tetap akan menyanyi.. 
  dengan cara itu sahaja. alia dapat melepaskan tekanan di jiwa.
  cehh.. tak boleh tahannnn.. haha sekian dari saya.. :)











Tidak ada komentar:

Posting Komentar