Jumat, 18 Maret 2011

kehilangan..

 Dia tetap milik Tuhan...

Saya dan dia..kami memang gila gila otaknya :)

Salam Takziah,
aku nak ucapkan takziah kepada kawan seperjuangan aku yang telah kehilangan ayahnya pada hari khamis bersamaan pukul 3.55am di hospital..kesedihan yang turut sama sama aku rasai. pagi tuh, aku dapat panggilan dari dia..yang membuat aku lagi tersentak bila tiba mesej yang mengatakan 'ayah aku dah takde'. innalillah.. aku termenung seketika..aku turut merasa apa yang ditanggung saat tu.. jujur aku katakan, mengalir jugak air keegoan aku ni.. yela, sapa tak sedih..kehilangan orang yang paling penting dalam hidup kita.. 'wali' kita..
apa apa pun.. kepada dia..hidup mesti diteruskan..perjuangan perlu diselesaikan..yang pergi tetap akan pergi..yang hidup, teruskan kehidupan..lumrah kehidupan kan.. aku tahu kamu kuat.. kamu seorang yang tabah.. anggap ini satu dugaan yang datangnya dari Allah.. kita sebagai seorang anak, perlu melaksanakan tanggungjawab yang di amanahkan even mereka telah pergi meninggalkan kita.. aku sebagai kawan hanya dapat memberi kata kata semangat untuk kamu..aku nak kamu ketawa macam hari hari.. kamu takde, aku terasa sangat tau.. aku sunyi tanpa kamu.. :) senyum senyum selalu.. aku tahu kamu boleh.. b strong dear! aku doakan perjalanan kamu ke kolej, selamat..semoga Allah permudahkan segalanya bagi kamu sayang.. 
                                                                  insyaAllah..


Inilah kawan saya. Mila namanya.
saya rindu kamu laa.. :(



lagi..



Walaupun kamu suka cari pasal dengan saya..
saya tetap sayang kamu :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar