Sabtu, 16 April 2011

sumpah! aku memang rindu!

Pertama,
Aku rindu sangat dengan mak ayah.. dah sebulan lebih aku tak balik johor..sekarang baru bulan april..bulan jun baru boleh balik..lama lagi kan? sebab sekarang ada clinical experience..so,memang tak boleh balik sampai bulan jun.. 4minggu untuk surgical ward dan 4minggu kat medical ward..dah lama sangat rasanya aku tak makan masakan mak.. memang rindu gila kat asam pedas mak.. :( lagi lagi rindu nak tido dengan mak..urm

Kedua,
Aku rindu kat akak Nurul Sofia.. rindu nak shopping dengan dia..rindu nak karok sama sama. rindu nak tengok muvie dia belanja. eh, memang rindu laa..haa,yang paling rindu, nak jogging pagi pagi buta kat taman yang salu kiteorang pergi. tapi kalau sekarang aku balik rumah tak mungkin la dapat jogging kat lua lagi. sebab dia jog kat rumah je dengan treadmill.. 


Ketiga,
Aku rindu kat Jaya Jusco Tebrau. kat situ la tempat shopping yang terbaik. nak ape semua ada kat situ.. tak macam Kuantan ni. apa aku nak semua takde. hurm kat situ jugak tempat aku lepak dengan membe membe lama sekolah rendah dulu. ish, memang rindu sesangat la bai.


Keempat,
Aku rindu kawan lama..time sekolah rendah dan sekolah menengah.. esp si echa..teman sekolah, teman belajar, teman tuisyen, dan teman merayap. memang terbaik ar. dari darjah 2 sampai tingkatan 5 kot aku kawan dengan echa. aish, tak sabar nak jumpe beliau cuti sem nanti.. :) harap harap kali ni tak menghampakan aku untuk jumpe dia. maklumlaa.. masing masing dah jauh..


Kelima,
Aku rindu dengan baju baju kurung aku yang terperap dalam almari tu.. yang tak terpakai pun ada lagi. kat sini memang takdenye la nak pakai baju kurung ni.. pakai uniform putih je memanjang.. bosan betul la.. 


Keenam,
Aku rindu dengan anak anak aku.. anak menakan laa..anak kepada akak akak aku.. urm rindu dengan dorang.. dah bujang bujang semua. da anak dara da. semua sekali ada 8orang.. yang paling tua dah tingkatan empat. jarak kami 3tahun je.. yang paling kecik sekali da 5tahun..tua sangat ke aku ni? haha btw, aku memang rindu anak anak. 


Ketujuh,
Aku rindu kat mcdonald Taman Pelangi dekat tempat aku. aku selalu lepak kat situ tengah tengah malam bila bosan kat rumah.  lepak dengan si Nurul Sofia la selalunya..dan bila pergi mana mana aku mesti singgah mcdonald situ. even drivethru beli mcflurry je..huk huk


Kelapan,
Aku rindu ustaz kesayangan aku.. hurm yang ni tak nak la komen bebanyak. huhu


sumpah! memang aku rindu gila yang aku listkan kat atas ni. 
woot woot! 
:))




Tidak ada komentar:

Posting Komentar