Jumat, 15 April 2011

aku benci

1. Aku benci lelaki.
wah. maksud aku lelaki yang gatal. yang menggoda perempuan untuk kepentingan diri dia sendiri. dan yang paling benci lelaki yang pisau cukur. ape? ingat perempuan je ke yang pisau cukur? lelaki pun lagi hebat la pisau cukur dia. tajam! haha

2. Aku benci seafood.
seafood akan menyebabkan badan aku naik gatal gatal. sebab aku ada resdung. merenyam la kalau aku makan mende mende tu. so, bila mak masak seafood, memang aku dah di warning awal awal lagi. jangan sentuh makanan tu. sampai sekarang dah jauh dengan mak pun, aku takkan makan seafood.

3. Aku benci nasi.
sebab makan nasi akan menyebabkan aku lagi gemuk dari sekarang. tapi, akak bilik aku suka paksa aku makan. bila aku tak makan nasi satu hari, mula la dia berceramah itu ini.katanya badan perlu tenaga. tapi aku nak kurus la kak..huk huk

4. Aku benci putih.
even aku serba putih setiap hari, aku tetap benci putih. sebab putih nampak kosong. putih nampak suram. putih senang nampak kotor. dan bila uniform aku kotor, aku terpaksa sental kuat kuat uniform aku. weh,aku benci la. 

5. Aku benci kerja.
kerja akan membuatkan aku penat dan banyak tido. kerja jugak akan memberi aku tekanan. haha.macam keje office pulak dah. tertekan la bila kena marah. itu tak kena. ini tak kena. perangai patient yang serba tak kena. kadang kadang memang rimas. sabtu ahad pun kena kerja. memang melampau.

6. Aku benci Kuantan.
sebab Kuantan takde jaya jusco. takde tempat shopping yang best. yang paling buat aku benci Kuantan sebab takde mak kat sini. memang benci.

7. Aku benci kolej.
kolej yang penuh dengan peraturan yang tah pape. peraturan kalah budak sekolah berasrama penuh. tak boleh itu la.tak boleh ini la. eh, kami bukan budak budak lagi la. keluar pun kena balik sebelum kul 7. sabtu ahad pun ada kelas prep. even cuti HK. 




Tidak ada komentar:

Posting Komentar