Rabu, 27 April 2011

makin serabai!

siyesly talk. 
sejak dua menjak ni life aku dah macam serabai gila. memang serabut la bai. eh, kenapa puan puan susah sangat nak faham kami? mereka buat aku macam budak budak sekolah. siap ada jadual belajar siang malam.  yang tu aku tak berapa nak kisah sangat. tapi, yang buat aku ketat dari siang tadi, puan boleh pulak bagi assignment melambak lambak. puan tahu tak yang saya penat sangat? otak saya dah tersangat la penat. tak cukup assignment yang melambak, kat kelas prep puan bagi lagi latihan. 

aku rasa serabut gila. uniform aku tak sempat nak basuh. nak iron jangan cakap la. dari siang tadi aku mengadap assignment yang entah bila agaknya boleh siap. belajar nursing je pun. tapi dah macam student medic. tapi tak patut puan buat macam ni. nak rehat langsung tak de masa. masa tido malam tula masa rehat aku. aku betul betul terasa dengan keadaan sekarang. sampai bila aku nak teruskan kehidupan macam ni? sampai bila?

tu baru tension dengan assignment. tension kat wad lagi la. rasa macam nak lari je dari wad tu. dengan staff yang 'baking powder'. staff yang tak mesra alam langsung. dengan sister yang suka nak marah marah tak tentu pasal. kalau boleh semua benda dia nak perfect. gila ke ape. kami ni baru student. so, jangan ingat semua benda kami tahu. hurm
banyak sangat nak kena fikir sekarang ni. pasal assignment.pasal keje. dan paling penting pasal exam. haa ade lagi penting, pasal cross..stress la aku macam ni.. 

**kepada sesiapa yang tegur aku,tapi aku buat muka ketat je. mintak maaf sangat sangat. bukan aku sengaja. tapi aku stress dan tak cukup rest. emosi memang kurang stabil sehingga exam habis. maybe. tolong jangan banyak tanya time aku tengah stress, sebab aku memang takkan ada mood untuk jawab soalan korang. maaf sekali lagi. 
terima kasih dan selamat malam. 


Tidak ada komentar:

Posting Komentar