Jumat, 22 April 2011

selamat tinggal..

selamat tinggal ward orkid 8c..selamat datang kepada ward tanjung4c.. 
bagi aku ward medical male(8c) memang terbaik. even busy dengan kerja, tapi best. banyak benda yang aku belajar kat sane. dengan telatah patient yang kadang kadang tak tercapai dek akal. tapi, betul betul menguji kesabaran aku. esok hari terakhir aku kat ward 8c. terima kasih jugak kepada staff nurse 8c yang banyak menyuruh aku buat itu ini. dan yang paling terima kasih kat staff nurse sebab penuhkan buku objektif aku. tanpa dorang, susah jugak hidup aku ni. :) tak mungkin aku lupa kenangan selama aku kat ward 8c. cehh. haha

26 April ni aku mula bertugas kat ward surgical female(4c).
first time aku kerja kat ward perempuan. takut pun ade jugak ni. sebab memang aku takde pengalaman langsung kat ward perempuan.. ada yang cakap patient perempuan ni malas untuk bergerak la. mengada ngada la. leceh lah. entah. kita tengokkan jela nanti. 

aah. aku dah mula ada rasa minat dalam bidang ni. Alhamdulillah..perasaan ini la yang selalu aku nanti nantikan.. biarlah apa yang aku buat, semuanya dengan rasa ikhlas..aku bangga dengan diri aku. mampu lakukan dengan baik sehingga hari ni. InsyaAllah..

semoga perjalanan hidup aku pada hari hari yang mendatang lebih baik dari hari ini. :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar