Sabtu, 17 Desember 2011

I'm Back!!

yeah..saya kembali :)

terlalu lama rasanya jari ini tak menaip di atas blog yang kian menyepi ni.. 
bukan niat untuk membawa hati atau nak menjauhkan diri..tapi kerana diri yang sibuk dengan kelas dan praktikal kat kolej :)
Alhamdulillah.. dengan berkat usaha dan doa yang diiringi, aku bakal menduduki semester yang ke-4 (januari 2012)..
  
pelbagai perubahan yang aku lalui sepanjang aku xmengupdate blog ni..

I'm Not SINGLE 

yup, I'm taken.. :) mungkin ini sudah tertulis dalam diari kehidupan aku.. percaya tak percaya bukan aku dah menjadi tunangan orang ? bahkan aku sendiri tak percaya dan tak sangka. Alhamdulillah.. mudah-mudahan jejaka itu yang terbaik untuk hambaMu ini.. Amin 





1 komentar:

  1. Da oben maine Name aber die Dictich un das Bild nich mine. Warum den? Komisch...!

    BalasHapus